.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تداوم نسیم تغییرات دولت تدبیر در گلستان ؛
انتصاب‌های جدید در استانداری گلستان
شمال نیوز: استاندار گلستان در احکامی جداگانه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ، سرپرست معاونت برنامه‎ریزی و اشتغال استانداری ، مشاور استاندار در امور عمرانی و رابط خود در امور جوانان را منصوب کرد.

به گزارش شمال نیوز، حسن صادقلو در احکام جداگانه‌ای رضا مروتی را به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، علی مرگدری را به عنوان سرپرست معاونت برنامه‎ریزی و اشتغال استانداری،  سید علیرضا میری را  به سمت مشاور استاندار در امور عمرانی و محمدتقی بسطامی را به سمت رابط استاندار در امور جوانان منصوب کرد.

سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان متولد 1356، اهل گنبدکاووس و دارای مدرک دکترای عمران است. وی، مسئولیت پروژه‎های سدسازی در سطح کشور و مدیر کلی یکی از شهرک‎های صنعتی استان تهران را در رزومه اجرایی خود یدک می‎کشد.

همچنین علی مرگدری سرپرست معاونت برنامه‎ریزی و اشتغال استانداری متولد جلین شهرستان گرگان و دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس مدیریت نیروی انسانی است .

 محمدتقی بسطامی نیز دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق تجارت بین الملل از دانشگاه انگلیا راسکین کمبریج انگلستان ومدرک کارشناسی تجارت بین الملل از دانشگاه لیمکوک وینگ مالزی است . از مهمترین  سوابق فرهنگی واجتماعی وی می توان به رابط دانشجویی سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی ۱۳۸۵_۱۳۸۹ ،مشاور رایزن فرهنگی‌ سفارت جمهوری اسلامی ایران در مالزی۱۳۸۶__۱۳۸۸ ،ریاست شورای هماهنگی‌ جوانان گلستان متشکل از جوانان سراسر استان ، فعالین ادوار وعضو مجمع ملی‌ جوانان اصلاح طلب اشاره کرد.

خاطر نشان می شود: در پی تحولات اخیر احتمال تغییر دو معاون سیاسی و امنیتی استاندار و معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار گلستان نیز محتمل خواهند بود و ابلاغیه آنان نیز به زودی صادر می‎‎شود.

 

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 آذر 1392
جناب آقاي دكتر فلاح ياد بگيريد كه چه سريع اقدام صورت گرفته ...............
نا شناس 3 آذر 1392
استاندار مازندران یاد بگیره چند ماهه میخواد معاون عمرانی بگیره
مسلم 3 آذر 1392
رابط استاندار در امور جوانان تاکنون نشنیده بودیم.پست جدیدیه.
نا شناس 3 آذر 1392
استاندار گیلان که داره استخاره میکنه تا ببینه کی تغییرات رو شروع کنه.
نا شناس 4 آذر 1392
معاون عمرانی داره خیلی خوب داره کار میکنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.